یزدفردا "معاون ارتباطات و اطلاع رساني رياست جمهوري ،معاون برنامه ریزی استاندار وفرماندار شهرستان طبس از صدا و سیمای مرکز یزد تقدير و تشكر نمودند

معاون ارتباطات و اطلاع رساني رياست جمهوري از صدا و سيماي مركز يزد به دلیل  اطلاع رساني برنامه هاي دور دوم سفر رياست جمهوري تقدير و تشكر نمود.

محمدجعفر محمدزاده معاون ارتباطات و اطلاع رساني رياست جمهوري با ارسال نامه اي از زحمات مديريت و كاركنان صدا و سيماي مركز يزد در اطلاع رساني و پخش مناسب و پوشش جزئي برنامه هاي دور دوم سفر رياست جمهوري و هيأت همراه از شبكه استاني و شبكه هاي ملي تقدير و تشكر نمود.

براساس همین گزارش معاون برنامه ريزي و مدير اجراي طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در استان يزد نیز از صداوسيماي مركز يزد تقدير و تشكر نمود.
محمدرضا بابايي معاون برنامه ريزي استانداري يزد طي ارسال لوح تقديري به خاطر همكاري و مشاركت مركز يزد در اجراي طرح ملي جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارهاي استان در سال 87 از زحمات مديريت و كاركنان مركز يزد تقدير و تشكر نمود.

مهدي كياني مقدم فرماندار شهرستان طبس نیز  طي ارسال لوح تقديري از زحمات بي شائبه كاركنان مركز يزد در پوشش مناسب خبري و اطلاع رساني در خصوص مناطق محروم علي الخصوص بخش ديهوك شهرستان طبس تقدير و تشكر نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا